شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۶

سرویس محتوایی تولگرام؛ صرفه جویی در زمان و هزینه

تولید محتوا امروز یکی از مهم‌ترین چالش‌های هر کسب‌و‌کاری است. با ویروسی شدن تلگرام و هجوم اقشار مختلف جامعه، جا ماندن از قطار تلگرام عواقب ناگواری را به همراه خواهد داشت. شاید در ذهن خود می‌گویید داریم شلوغش می‌کنیم ولی لازم است بدانید امروزه ۱۴ کانال با بیش از ۱میلیون عضو در حال فعالیت هستند. این اعداد سرسام‌آور احتمالا شما را قلقلک می‌دهند که خود را با محیط کمی سازگار کنید. اگر برای فعالیت در تلگرام متقاعد شده‌اید دغدغه تولید محتوا قطعا چالش اصلی شماست. اینجا ما کار را برای شما راحت می‌کنیم.

خب ببینیم سرویس محتوایی قرار است چه راه‌حلی برای مشکل شما داشته باشد:

🎂فرستادن دستور پخت یک تارت توت‌فرنگی خوشمزه احتمالا بازدید زیادی برای کانال شما به همراه خواهد داشت. اگر کانال شما به اشپزی هیچ ارتباطی ندارد بگذارید عناوین جذابتری را بازگو کنم:

✅البرت انیشتین میگوید:«⁣احترام کور کورانه به قدرت بزرگترین دشمن حقیقت است». این جمله را با یک تصویری زیبا در کانال پست کنید برای خود چای بریزید و نظاره‌ اشتراک گذاری مخاطبان خود باشید. قطعا از تعامل اعضای کانال ذوق زده خواهید شد. 

✅حال یکی از جذابترین اشکال محتوا را به شما میگویم همان که حال مخاطب شما را از این رو به ان رو می‌کند. فالی از حضرت حافظ، چیزی که کسی ان را رد نمیکند و همه میخواهند بخت خود را بسنجند.

همه مزیت‌های سرویس محتوایی:

-  ارسال پست از معدن عظیم محتوا با امکان زمان‌بندی ارسال در ساعات و روزهای هفته (کیفیت پست‌ها توسط تیم فنی بررسی می‌شود).

- سرویس محتوایی به‌صورت ارسال پست در مناسبت‌های خاص با امکان زمان‌بندی ارسال در ساعت خاص (از دست دادن مناسب‌های خاص یعنی روابط عمومی ضعیف!!!)

- امکان عضویت در سرویس‌های محتوایی و تعیین زمان ارسال به ازای هر کانال به‌صورت جداگانه.

- راه‌اندازی ۸ سرویس محتوایی با موضوعات متنوع (سخن بزرگان، سینما و ...)

- امکان درج، ویرایش، حذف و ارسال آزمایشی پست‌های سرویس‌های محتوایی برای مدیران سرویس‌ها.

- نمایش تعداد پست‌های هر سرویس، کانال‌های عضو و مجموع درآمد کسب شده تاکنون برای مدیران سرویس‌ها.

- ایجاد مرتبط‌سازی مختلف برای پست‌های سرویس‌های محتوایی با توجه به نوع آن‌ها به منظور مدیریت آسان‌تر آن‌ها توسط مدیران سرویس‌ها.

- امکان جستجو در پست‌های هر سرویس برای مدیران سرویس‌ها.

- امکان ارسال درخواست همکاری در سرویس‌های محتوایی.

- نمایش سرویس‌های محتوایی برتر در صفحه میزکار.