پس از فراهم شدن ارسال خودکار پست در کانال تلگرام از طریق Rss، تولگرام ابزار ارسال خودکار پست از صفحههای اینستاگرام را برای مدیران کانالها ارائه داده است.
عکس، دروازه ورود به هر مطلبی در فضای مجازی است. سرویس اینستاگرام که از سال ۲۰۱۰ فقط اشتراک عکس را محور قرار داد و اکنون بیش از ۷۰۰ میلیون کاربر دارد، این نکته را کاملا روشن و واضح اثبات میکند. هماکنون حدود ۳۵ میلیون ایرانی از اینستاگرام استفاده میکنند.
برندهای زیادی در اینستاگرام محصولات خود را میفروشند؛ برای آنها عکس محصولاتشان همه چیز است. علاوهبر این، برای هر برندی مهم است تا عکس تعداد بیشتری بازدید داشته باشد. سرویس ارسال خودکار از اینستاگرام دقیقا برای رفع نیاز همین افراد فراهم شده تا از طریق ارسال خودکار آخرین مطالب اینستاگرام آنها در کانال تلگرام خود، آن هم بهصورت خودکار و بهروز، ورودیای بیشتری برای اینستاگرام داشته باشند.
از اینها گذشته، یکی از دغدغههای بازاریابهای دیجیتال همیشه این بوده است تا محتواهای تولیدشده در سایت یا اینستاگرام سریع و بهروز در اختیار مخاطب قرار بگیرد. تولگرام با سرویس ارسال خودکار از طریق Rss آخرین مطالب سایت را در کانال تلگرام میفرستد و با سرویس خودکار از اینستاگرام آخرین پستهای اینستاگرام را.
با سرویسهای ارسال خودکار تولگرام از اینستاگرام چند ضرورت بازاریابی دیجیتال باهم رعایت میشوند:
- مدیریت زمان و برنامه منظم بهروزرسانی محتوا بهصورت همزمان در شبکههای اجتماعی
- لینکدهی برای بیشتر شدن ورودیها
- حفظ هرچه بیشتر کاربران در محدوده کسبوکار و محصولات خود
تولگرام در زمانهایی که شما مشخص میکنید به صفحات اینستاگرام مراجعه کرده و آخرین مطالب آن را بهصورت خودکار در کانال یا کانالهای شما ارسال میکند. جالب است بدانید که عکس یا ویدئو بهصورت کامل دانلود شده و به کانال شما ارسال میشود. یک نمونه از این پستهای خودکار را ببینید:
برای استفاده از این ابزار، پس از ورود به ناحیه کاربری، زیر منوی «افزودن سرویس ارسال خودکار» را از منوی «سرویسهای ارسال خودکار»، انتخاب کنید. سپس میتوانید گزینه «ارسال خودکار پست از اینستاگرام» را کلیک کنید.
اینفوگرافیک چیست و چرا مهم است؟
خطاهایی که در شبکههای اجتماعی ویروسی میشوند
چه عکسی برای شبکههای اجتماعی مناسب است؟
چند قدم تا کمپینی موفق در شبکههای اجتماعی
۱۱ کلمه که اعتماد کاربر را به پستهای وبلاگ افزایش میدهند
تقویم تولید محتوا چیست؟ چگونه تقویم محتوا بسازیم؟
چگونه برای محتوای شبکههای اجتماعی برنامهریزی کنیم؟
استراتژی محتوا و ضرورت عمل وارسی
محتوای خوب، محتوای بد؛ تفاوت در چیست؟
چرا تولید محتوای شما ضعیف است؟