بیلبوردی را تصور کنید که در هر زمان و مکانی در دید مخاطب شما باشد. در مترو، در مهمانی، در آشپزخانه و ... حتی در اتاق خواب. از آن مهمتر مخاطب شما، صدها مرتبه در روز به اختیار خود، آن بیلبورد را نگاه کند. کانالهای تلگرام را میتوان اثربخشترین و هوشمندترین بیلبوردی دانست که در هر زمان و مکانی همراه مخاطب شماست.
با تبلیغات در کانالِهای مرتبط، میتوانید مطمئن باشید که مخاطب اصلی خود را به درستی هدف گرفتهاید. کانالهای متنوع تلگرام، موضوعات گوناگونی دارند. کافی است تبلیغی با موضوع مشابه کانال مورد نظرتان تهیه کنید. هیچ مخاطبی از دیدن تبلیغی که در حیطهی علاقهمندیهایش است، ناراضی نیست.
در اکثر شیوههای سنتی تبلیغ، هیچ وسیلهی دقیقی برای سنجش اثربخشی تبلیغات وجود ندارد. علاوه بر آن، شما مجبور هستید که کل هزینههای مربوطه را تماما پرداخت کنید، حتی اگر یک نفر هم جذب تبلیغات شما نشده باشد. اما در این شیوه شما به صورت تضمینی فقط هزینههای کلیکهای مخاطب را پرداخت میکنید.
تلگرام، پربینندهترین، گستردهترین و اثر بخشترین شبکه مجازی در ایران است. هر کدام از شبکههای دیگر با مسائلی مانند فیلتر بودن، تخصصی بودن، جذاب نبودن و .... مواجهاند.
در تولگرام، بر خلاف دیگر آژانسهای تبلیغاتی هزینهها و شرایط تبلیغ را رسانه تعیین نمیکند. این شما هستید که میتوانید به دلخواه خود هزینه و شرایط را مشخص کنید و کانالهای مختلف برای جذب شما و برآورده کردن رضایت شما رقابت خواهند کرد.
یکی از نکات هیجانانگیز تبلیغات در تلگرام، هدایت کاربران در زمان دیدن پستهای تبلیغاتی است. در تبلیغات سنتی مانند بیلبورد، رادیو و تلویزیون، شما فقط پیام را منتقل میکنید و امیدوارید که گیرندگان پیام، شمارهی تماس یا آدرس وبسایت شما را، در میان هجوم هزاران تبلیغ، به خاطر بسپارند و شاید یک روز در صورت به یاد آوردن آن، با شما تماس بگیرند و یا به سایت شما سر بزنند. اما در تبلیغات تلگرامی؛ مخاطب در لحظهی دیدن پیام، وسوسه خواهد شد که بر روی آن کلیک کند. طبق تحقیقات صورت گرفته وسوسه کلیک کردن در اپهای پیامرسان مانند تلگرام چندین برابر بیشتر از دیگر رسانههای مجازی است. زیرا از نظر اعضای کانالها، تبلیغ شما به عنوان یک پیام از طرف کانال در نظر خواهد گرفت.
در اکثر انواع تبلیغات سنتی و حتی تبلیغ مستقیم در کانالهای تلگرام، شما هیچ ابزاری جهت تجریه و تحلیل نتایج و اثرات تبلیغ خود در دست ندارید. اما با تبلیغ در تولگرام، شما میتوانید آخرین آمار نتایج تبلیغات خود شامل تعداد نمایش، کانالهایی که در آن تبلیغ شده است، میزان و درصد کلیکها و ... را به صورت لحظهای مشاهده کنید.
تا به حال به این موضوع اندیشیدهاید که چرا میزان کلیک بر روی پیامهای تبلیغاتی در یک کانال تلگرام، دارای تفاوتی زیادی با یکدیگر است؟ طراحی تبلیغ، متن پیام، انتخاب هدفمند کانال و ... در تأثیرگذاری تبلیغات نقشی اساسی بازی میکنند. کارشناسان ما منتظرند تا با ما تماس بگیرید و به رایگان شما را راهنمایی کنند.
شما با انتخاب پرداخت کلیکی، فقط هزینههای تبلیغاتی را میپردازید که مطمئن هستید نتیجه داده است. تولگرام برای هر کانال لینک مخصوصی تهیه میکند که شما بتوانید بر اساس آن آمار کلیکهای هر کانال را در اختیار داشتهباشید و بر با تحلیل آن پستهای تبلیغاتی موثرتری بسازید.
تولگرام، توسط محاسبات نرمافزاری و آماری، کلیکهای تکراری و تقلبی را تشخیص میدهد. بنابراین کلیکهایی که توسط یک فرد به صورت مکرر یا توسط روباتها تولید میشود، شامل هزینههای پرداختی شما نمیشود