شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۵

ابزارهای بخش تبلیغات برای تبلیغ‌دهندگان

با ورود به پنل تولگرام، در بخش «تبلیغات در تلگرام» (۱)، وارد بخش «فهرست تبلیغات ثبت شده» (۲) شوید


در این بخش فهرست تبلیغاتی که ایجاد کرده‌اید را (شبیه شکل زیر) مشاهده می‌کنید:


باز زدن گزینه «حذف تبلیغ» (۳)، سوالی مانند زیر را خواهید دید:

 


که در صورت تأیید حذف (بله، مطمئنم)، تبلیغ شما حذف می‌شود.

  • توجه کنید در صورت حذف تبلیغ، امکان بازگرداندن آن را نخواهید داشت.

***

با زدن دکمه «پرداخت» (۴)، شما به صفحه پرداخت منتقل می‌شود.

  •  قرمز بودن بخش پرداخت نشان می‌دهد که هزینه این تبلیغات را پرداخت نکرده‌اید.
  •  آموزش پرداخت را می‌توانید در اینجا ببینید.

***

با زدن دکمه «پیش‌نمایش» (۵)، می‌توانید پیش‌نمایش تبلیغتان را به صورت تک پست و به شکلی که کاربرنهایی می‌بیند، مشاهده کنید.

 


  •  پیشنهاد می‌شود که برای اطمینان از صحت تمام عناصری که مدنظر داشتید، حتماً قبل از تأیید نهایی پیش‌نمایش آن را ببینید.

***

در بخش «تمدید مدت نمایش» (۶)، شما می‌توانید مدت دوره‌ای که برای نمایش در نظر گرفته‌اید را افزایش بدهید. با زدن این دکمه وارد صفحه‌ای شبیه زیر می‌شوید:

 

به دو صورت می‌توانید تبلیغ خود را تمدید کنید:

حالت اول – «تا پایان تعداد کلیک‌ها»: با انتخاب این گزینه تولگرام، تعداد روز‌ها را در نظر نمی‌گیرد و تا زمان تمام شدن کلیک‌ها، تبلیغ شما در فهرست ناشران تبلیغ قرار می‌گیرد.

حالت دوم – با توجه به روز: در این حالت شما می‌توانید با انتخاب عددی بین یک تا هفت روز تبلیغ خود را تمدید کنید.

 

***

با زدن دکمه «ویرایش» (۷)، شما وارد صفحۀ ویرایش تبلیغات می‌شوید که در آن می‌توانید تمامی عناصر تبلیغاتتان را تغییر دهید. آموزش این بخش را در اینجا می‌توانید مشاهده کنید.

***

بخش «آمار تبلیغات» (۸)، مهم‌ترین قسمت در این بخش می‌باشد که توسط آن می‌توانید از جزئیات انتشار تبلیغ خود مطلع شوید.


در قسمت «تعداد کانال‌های منتشرکننده» (۹)، تمام کانال‌هایی که تبلیغ شما را نشان داده‌اند می‌شمارد. اسامی آن‌ها را می‌توانید در «فهرست کانال‌های منتشرکننده» (14) ببینید که با کلیک کردن بر روی هر کدام می‌توانید آن کانال را مشاهده کنید.

در بخش‌های (۱۰) و (۱۱) می‌توانید، تعداد کلیک‌هایی که بر روی لینک تبلیغ شما صورت‌گرفته است را مشاهده کنید.

  • ممکن است عده‌ای از بیندگان، بر روی لینک تبلیغ  بیش از یک‌بار کلیک کنند. سرویس ما علاوه بر تعداد کل کلیک‌ها، به صورت هوشند تعداد کلیک‌های یکتا را نیز می‌شماد که در بخش (۱۰) این تعداد را می‌توانید مشاهده کنید.
  • می‌توانید آمار «کل کیلک‌ها» و «کلیک‌های یکتا» را به ترتیب در بخش‌های (۱۲) و (۱۳)، به تفکیک روز مشاهده کنید.
  • با بررسی این آمار، می‌توانید اثربخشی تبلیغتان را تجریه و تحلیل کنید.
  • نتیجه این تجزیه و تحلیل در تصمیم‌گیری‌های آتی شما در زمینه طراحی، زمان‌بندی و قیمت‌گذاری تبلیغات کمک به‌سزایی می‌کند.