شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۵

انتخاب و انتشار تبلیغ در کانال

با ورود به پنل تولگرام، در بخش «تبلیغات در تلگرام» (۱)، وارد بخش «انتخاب و انتشار تبلیغ» شوید.


اگر تا به حال درخواست تأیید کانالتان را ارسال نکرده باشید، صفحه‌ای مانند زیر را مشاهده خواهید کرد.


 


که در این صورت باید بر روی دکمه «ارسال درخواست تأیید» کلیک کنید.

پس از کلیک بر روی این دکمه به صفحه قوانین منتقل می‌شوید:

 

که با زدن دکمه «ثبت درخواست تأیید کانال» کانال شما برای ما جهت تأیید ارسال می‌شود.

  • فراموش نکنید که قوانین را با دقت مطالعه فرمایید، سپس تیک مربوطه را بزنید.
  • مسؤلیت عدم مطالعه دقیق که ممکن است به نقض ناخودآگاه قوانین منجر شود بر عهدۀ شماست.
  • بخش نظارت کیفی ما، حداکثر تا ۲۴ ساعت کانال شما را رد یا تأیید خواهد کرد. در این مدت شما صفحه‌ای مانند زیر را مشاهده می‌کنید. 

پس از تأیید شدن کانال صفحه‌ای مانند زیر را مشاهده می‌کنید که به‌جز فهرست تبلیغات هیچ‌پیام دیگری در آن نیست.



با زدن بر روی دکمه «پیش‌نمایش» (۳)، می‌توانید پست تبلیغ‌ مورد نظر را به همان صورت که کاربر مشاهده می‌کند ببینید.


***

با کلیک بر رودی دکمۀ «انتخاب تبلیغ» (۴)، وارد صفحه‌ای شبیه زیر می‌شوید.


که پس از انتخاب یکی از کانال‌هایتان در بخش «نمایش در کانال»، تاریخ و ساعت‌های نمایش خالی نشان داده می‌شود.


از میان زمان‌های نمایش داده شده، یک یا چندتا را انتخاب کنید.

بعد از «انتخاب و ثبت تبلیغ»، به صفحه‌ای مانند زیر منتقل می‌شوید:


  • با دیدن پیام سبز رنگ با مضمون «تبلیغ موردنظر برای نمایش در کانال شما، در ساعت‌های انتخاب شده، با موفقیت برنامه‌ریزی شد.»  تبلیغ به صورت خودکار در کانال شما ارسال می‌شود.
  • شما برای ارسال تبلیغ و زمان‌بندی آن بر روی کانالتان نیازی به هیچ کار دیگری ندارید، سرویس ما به صورت خودکار همۀ ارسال‌ها را انجام می‌دهد.

***

در بخش «آمار تبلیغات» شما می‌توانید به صورت لحظه‌ای از میزان کلیک‌ها آگاه شوید. در این‌جا می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد این‌بخش کسب کنید.


در قسمت «تعداد کانال‌های منتشرکننده» (۹) تمام کانال‌هایی که تبلیغ شما را نشان داده‌اند می‌شمارد. اسامی آن‌ها را می‌توانید در «فهرست کانال‌های منتشرکننده» (۱۴) ببینید. با کلیک کردن بر روی هر کدام می‌توانید آن کانال را مشاهده کنید.

***

در بخش‌های (۱۰) و (۱۱) می‌توانید، تعداد کلیک‌هایی که بر روی لینک تبلیغ شما صورت‌گرفته است را مشاهده کنید.

  • ممکن است عده‌ای از بیندگان تبیلغ، بر روی لینک آن بیش از یک‌بار کلیک کنند. سرویس ما علاوه بر تعداد کل کلیک‌ها، به صورت هوشند تعداد کلیک‌های یکتا را نیز می‌شماد که در بخش (۱۰) این تعداد را می‌توانید مشاهده کنید.
  • می‌توانید آمار «کل کیلک‌ها» و «کلیک‌های یکتا» را به ترتیب در بخش‌های (۱۲) و (۱۳)، به تفکیک روز مشاهده کنید.
  • با بررسی این آمار، می‌توانید اثربخشی تبلیغتان را تجریه و تحلیل کنید.
  • نتیجه این تجزیه و تحلیل در تصمیم‌گیری‌های شما در طراحی، زمان‌بندی و قیمت‌گذاری تبلیغات آتی کمک به‌سزایی می‌کند.